Privacy verklaring
Privacy reglement
Disclaimer
Algemene voorwaarden
Privacy reglement
Ruilen
Ik vind het heel belangrijk dat u helemaal blij bent met de items die u heeft gekocht en dat de items eruit zien zoals u voor ogen had … Vandaar dat ik ook wil dat u eerst de stof ziet/voelt vooraleer u over gaat tot bestellen.
Items die op maat/kleur gemaakt zijn zoals u aan ons gevraagd heeft kunnen echter niet geruild worden - tenzij het item niet overeenkomt met de maat/kleur die u besteld heeft.
De artikelen die u bij ons uit voorraad kan kopen kunnen wel geruild worden en dit binnen 7 dagen, mits deze niet gebruikt of beschadigd zijn. U krijgt echter geen geld terug – maar u kan ruilen of u krijgt een tegoedbon.
Wilt u ruilen ? Graag eerst met mij contact opnemen per mail: info@maxxien.nl
Dan bespreken we samen de mogelijkheden.
Verzendkosten
Nederland (excl. Waddeneilanden)
Bij een bestelling tot € 500,-- komen de verzendkosten voor uw rekening. Na betaling van de bestelling incl. de verzendkosten wordt het item(s) toegezonden.
Besteld u een item(s) met een koopsom boven de € 500,-- dan betaalt maxxien voor u de verzendkosten.
*Bestellingen voor Waddeneilanden. Voor leveringen aan de Waddeneilanden worden in overleg de bezorgkosten bepaald. Hiervoor geldt niet voorgaande regeling dat de bezorgkosten door maxxien worden gedragen bij een bestelling met een koopsom boven de € 500,-.
Buitenland
Bestellingen voor buitenland – Voor leveringen in het buitenland worden in overleg de bezorgkosten bepaald. Hiervoor geldt niet voorgaande regeling dat de bezorgkosten door maxxien worden gedragen bij een bestelling met een koopsom boven de € 500,-.
Levertijd
Bestelt u een maatwerk item, dan zal na overleg met de producent een indicatie van de levertijd gegeven worden. Vervolgens wordt u geïnformeerd over de verwachte levertijd. Ik neem ook contact met u op als de bestelling bij maxxien geleverd wordt.
Items die maxxien in voorraad heeft worden na bestelling en ontvangst van de betaling van het item(s) en de verzendkosten, aan u toegestuurd. Het is ook mogelijk deze zelf af te halen volgens afspraak.
Niet tevreden?
Ik vind het heel belangrijk dat u helemaal blij bent met de items die u heeft gekocht bij maxxien.
En dat de items eruit zien zoals u voor ogen had … Toch gebeurt het wel eens dat er bij een bestelling tijdens het transport of op een andere manier, iets gebeurd waardoor de bestelling niet is zoals gehoopt.
Als dat het geval is, meld dit dan bij per mail: info@maxxien.nl
Ik zal met u op zoek gaan naar een oplossing.